21 Ağustos 2012 Salı

Tanjevic Amca'dan Salvolar

Enes Kanter'in "Bildiğini de unuttu" yorumunu yapan Tanjevic, genç oyuncunun şutu olmasına rağmen, NBA'de bu özelliğinden hiç yararlanılmadığını belirtti.

Tanjevic şunları söyledi:
"Enes Kanter büyük bir yetenek ancak Milli Takım'a gelmedi. Ancak şunu bilmeliydi ki, bizim ona ihtiyacımızdan çok, onun bu takıma ihtiyacı var. Enes 3 yıldır bizimle çalışmamayı tercih etti. Onun yerine ailesiyle tatile gittiği Kerem Gönlüm'ü almak zorunda kaldık.

Enes Kanter'in olmadığı takımın riski olduğunu kabul ediyorum ama sonuçta finallere kalacağımızı tahmin ediyorum.

Amerika beynini kaybetmek isteyen için doğru ülke. herşeyden önce coachlar hiçbir şey anlamıyor. NBA'de büyük başarılar kazanmış olan sadece 3-4 iyi coach var. Tyrone Corbin de dahil (UTAH'ta Enes'in coachu) hepsi aptal.

Onu, Enes için arayabilirdim ama aramadım. Konuşsaydık, bir oyuncusuna basketbol öğreteceğimi ve benim sayemde kendisinin de daha fazla para kazanabileceğimi söyleyecektim. Ancak ne yaptığını bilmeyen kişilerle konuşmak istemedim.

Kanter basketbolun nasıl oyandığını unuttu. Boyu 2.10 olmasına rağmen Türk Milli Takımı'nın en iyi şutörü iken, NBA'de şut attırılmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder